музичних керівників закладів дошкільної освіти

Розклади занять слухачів з 06.10.2025 по 10.10.2025

Понеділок — 06.10.2025
Тема занять
Викладач
Ауд.
1
Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики підтримки
Кучинська Л.Ф.
219
2
Психологічні практики самопідтримки особистості
Завязун Т.В.
219
3
Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики підтримки
Кучинська Л.Ф.
219
4
Ресурси позитивного батьківства: стабілізуємо і попереджаємо емоційне вигорання
Орлова О.А.
219
Вівторок — 07.10.2025
Тема занять
Викладач
Ауд.
1
Формування соціальних навичок та емоційного інтелекту в дітей дошкільного віку
Орлова О.А.
219
2
Психологічний ресурс особистості: мислення, стосунки, турбота про себе
Гуменюк А.В.
219
3
Складаємо індивідуальну програму розвитку для дитини з ООП
Козир В.В.
219
4
Емоційний інтелект: навички та інструменти для успіху
Кльоц Л.А.
219
Середа — 08.10.2025
Тема занять
Викладач
Ауд.
1
Методичні умови вокальної роботи з дітьми враховуючи вікові особливості розвитку та охорона дитячого голосового апарату
Боцюн О.І.
219
2
Сучасні підходи до презентації власного професійного зростання
Мастеркова Т.В.
219
3
Дошкільна освіта в сучасному вимірі: стратегії та перспективи
Кучинська Л.Ф.
219
4
Створення лялькового театру в закладі дошкільної освіти
Домашенко І.Г.
219
Четвер — 09.10.2025
Тема занять
Викладач
Ауд.
1
Застосування інструментального музикування для музично-творчого розвитку дітей
Голуб В.М.
219
2
Сенсорна інтеграція: наслідки та корекція
Орлова О.А.
219
3
Ефективне застосування інноваційних методів і прийомів у роботі музичного керівника
Домашенко І.Г.
219
4
Ефективне застосування інноваційних методів і прийомів у роботі музичного керівника
Домашенко І.Г.
219
П'ятниця — 10.10.2025
Тема занять
Викладач
Ауд.
1
Ігровий та діяльнісний підхід в системі дошкільної освіти: дієві практики
Кучинська Л.Ф., Бовсунівський В.М., Смагіна Т.М.
219
2
Реалізація діяльнісного підходу в дошкіллі та НУШ: реалії сьогодення
Орлова О.А.
219
3
Інноваційна діяльність в закладі дошкільної освіти: тенденції, досвід, можливості
Кучинська Л.Ф.
219
4
Ігровий та діяльнісний підхід в системі дошкільної освіти: дієві практики
Кучинська Л.Ф., Бовсунівський В.М., Смагіна Т.М.
219